آیا خنده بر شکل بینی جراحی شده تاثیر می گذارد؟
نوشته شده توسط : دکتر بصام

تاثیر خنده بر روی بینی جراحی شده

عضلات متعددی در بینی و صورت هستند که در هنگام ابراز احساسات مانند خنده موجب حرکت دادن نوک بینی به سمت پایین می شوند. روش های جراحی زیبایی بینی گوناگونی برای مقابله با پایین رفتن بینی وجود دارد. امروزه سعی بر این است که از روش هایی که متکی بر گسترش بافت ها ( بجای برداشتن و کم کردن بافت ها) است در جلوگیری از روند افت بینی در عمل زیبایی بینی مورد استفاده قرار می گیرد .

بدین ترتیب بافت هایی که از قسمت های اضافی و ناهنجار بینی برداشته می شوند، در جای مناسب در قسمت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند تا در مدت طولانی، حمایت اسکلتی بینی به وجه بهتری حفظ شود و بینی دچار افتادگی پس از گذشت مدت زمانی نشود. یک نمونه از کاربرد این روش ها در عمل بینی استخوانی، برداشتن تکه ای باریک از غضروف تیغه بینی و گذاشتن آن به عنوان ستون اصلی و پایه حمایتی بینی در قسمت فوقانی بینی است.

رواج روش های راینوپلاستی تقویتی که متکی بر بیشتر کردن اتکای بینی در عمل ترمیمی بینی است، نکته ی مهمی درتکامل روشهای مدرن جراحی پلاستیک بینی میباشد. بیشتر عوارض طولانی مدت تنفسی و زیبایی از کاهش بینی و یا ور رفتن های های بیش از اندازه روی بافت های بینی بوجود می آید. تغییر شکل و زیبا ساختن بینی از طریق افزایش بافت بجای برداشتن آنها، یک راه منطقی جلوگیری از این گونه عوارض در عمل زیبایی بینی است.





:: برچسب‌ها: بینی نوک پهن,جراحی بینی استخوانی,جراحی زیبایی بینی,عمل ترمیمی بینی,عمل زیبایی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: